mandag 9. januar 2012

Hva skal pakkes?!?

Det nærmer seg mitt opphold på Jeløya kurbad og jeg bør vel begynne tenke gjennom hva jeg skal pakke. Jeg vet ikke så mye om opplegget ennå, men har skjønt at det er mye trening både fysisk og mentalt.

Jeg har gjort meg noen tanker om hva som skal i kofferten:
- Masse treningstøy ;) Må huske badetøy.
- Ull og varmt tøy. Det er tur i guds frie natur i 8 tiden om morgningen.
- Diverse skotøy.
- Stæsj til å opprettholde en god hygyiene.
- Mac´en så jeg kan holde dere oppdatert :)
- Kamera, så jeg kan forevige noen øyeblikk.
- Filmer og bøker, må ha noe å fylle kvelden med.

Får fylle på listen etterhvert som jeg kommer på nye ting :)

2 kommentarer:

  1. Du får omadressere lesestoff du abonnerer på sånn at du får noe å kose deg med :)

    SvarSlett
  2. Tror du har fått med deg det viktigste. Nemelig Mac'en hehe. hmm varme gode innesko er vel det jeg kommer på. Dette blir supert. Kommer til å savne deg da.. Du får holde oss oppdatert :)

    SvarSlett